باربری یوسف آباد , اتوبار یوسف آباد

باربری در یوسف آباد ، اتوبار در یوسف آباد : حمل و نقل ، اسباب کشی و بسته بندی در یوسف آباد

باربری یوسف آباد , اتوبار یوسف آباد

باربری در یوسف آباد ، اتوبار در یوسف آباد : حمل و نقل ، اسباب کشی و بسته بندی در یوسف آباد

اسباب کشی بعلاوه بیست

چگونه یک اسباب کشی را مدیریت کنیم

اسباب کشی تجربه سخت و پراسترسی است که اگر خوب مدیریت شود، استرس کم و لذت زیادی خواهد داشت. خیلیها تعطیالت تابستانی را برای اسبابکشی انتخاب میکنند. اگر شما هم جزو این خیلیها هستید، با ما همراه شوید و از توصیههای بیستگانه زیر غافل نشوید.


اگر اسباب کشی خوب مدیریت شود، اعضای خانواده میتوانند این کار را با استرس کمتر و لذت بیشتری انجام دهند

 

 

1شرکتهای حملونقل معتبر را انتخاب کنید. اگر قرار است در این تابستان از شهری به شهر دیگر نقل مکان کنید در انتخاب این شرکتها دقت بیشتری کنید تا

2پیش از اسبابکشی، وسایل الزم را آماده کنید: کارتنهایی در اندازههای مختلف، مقداری طناب ضخیم و محکم، روزنامه باطله، نوارچسب پهن و ماژیک برای نوشتن روی کارتنها.

3 یک فهرست از تمام کارهایی که باید در روزهای اسبابکشی انجام دهید تهیه کنید و طبق زمانبندی وسایلتان را جمعوجور کنید.

4 وسایل و ظروف شکستنی را با دقت بیشتری بستهبندی کنید. لوازم شکستنی را در جعبه اصلی خودشان که دارای حفاظهایی است، قرار دهید. اگر این جعبهها را دور انداختهاید، وسایل شکستنی را در روزنامه یا پارچه یا پالستیکهای حبابدار بپیچید و درون یک کارتن محکم بستهبندی کنید.

5 هنگام بسته بندی روی هر جعبه، برچسبی حاوی فهرست وسایل و لوازم داخل آن چسبانده و در صورتی که اجناس داخل آن شکستنی است با ماژیک روی آن کلمه »شکستنی« را بنویسید. به این ترتیب وقتی به خانه جدیدتان میروید، میتوانید وسایل را راحتتر بچینید و سردرگم نمیشوید

6 مراقب سلامتتان باشید. برای اینکه مجبور نشوید هنگام اسباب کشی جعبه های سنگین را جابهجا کنید، جعبههای کوچکتری انتخاب کرده و وسایل را در آن بستهبندی کنید. هنگام بسته بندی نیز روی زمین بنشینید یا کارتن را روی میز قرار داده و روی صندلی نشسته و وسایل را در آن جاسازی کنید.

7 گلدانهای کوچک را در یک جعبه محکم مقوایی، چوبی یا پالستیکی قرار داده و داخل هر یک از گلدانها چوبی به بلندی ارتفاع بلندترین گیاه فرو کنید. سپس پلاستیکی نازک را روی جعبه قرار داده و با چسب محکم کنید. منافذی را برای تنفس گیاه باز باقی بگذارید.

8 اشیای قیمتی، مدارک مهم، طلا  و پول را جداگانه )ترجیحا با اتومبیل شخصی( حمل کنید. لوازم ضروری مانند حوله، مسواک، لباسهای راحتی اعضای خانواده را در ساک دستیتان قرار دهید تا به آن دسترسی داشته باشید.

9 گوشههای لوازم چوبی را با روزنامه یا پلاستیکهای حبابدار بپوشانید. سپس یک مقوا دور آن بپیچید و با نوارچسب محکم کنید. برای حفاظت از روکش و پارچه مبلمان منزلتان هم میتوانید سطح آن را با پارچه یا پلاستیک بپوشانید.

10پیش از اینکه خانه قدیمیتان را ترک کنید همه جا را با دقت نگاه کنید و مطمئن شوید چیزی را جا نگذاشتهاید. خانه را تمیز تحویل نفر بعدی بدهید و بقایای وسایل اسبابکشی را به حال خود رها نکنید.

11درباره زمان دقیق اسبابکشی با بچهها صحبت کنید و درباره اتفاقی که قرار است بیفتد به آنها توضیح دهید. این کار کمک میکند تا در روز اسبابکشی، آنها احساس ناراحتی و سردرگمی نکنند.

12پیش از اسبابکشی با بچهها به خانه جدید بروید. امکانات محل جدید مانند مدرسه جدید، نزدیکترین پارک، مکانهای تفریحی و مراکز خرید را با هم بررسی کنید.

13بچهها دوست دارند در خانه جدید تغییرات شخصی بدهند و در چیدمان اتاقشان نقش داشته باشند. این میل را در آنها سرکوب نکنید.

14 بیشتر بچه ها از جمع کردن و بسته بندی وسایل لذت میبرند. از آنها بخواهید در این کار به شما کمک کنند اما آنها را مجبور به این کار نکنید

15 اگر فرزندتان نگران است که دوستانش را از دست بدهد، آدرس و شماره تماس خانه جدید و آدرس پست الکترونیکی فرزندتان را روی برگههای کوچکی بنویسید تا به دوستانش بدهد. به او اطمینان دهید که گاهی وقتها او را برای دیدن دوستان قبلیاش به مدرسه و محل قبلی خواهید برد.

16در روز اسبابکشی که سرتان شلوغ است ازیک دوست یا آشنای نزدیک بخواهید مراقب بچههای کوچکتر باشد.

17بچهها برای احساس امنیت نیاز به جایی برای آرامش دارند. اتاق آنها را زودتر مرتب کنید و وسایل شخصی، اسباب بازیهای مورد عالقه، عکسها و پوسترهایشان را در دسترسشان بگذارید.

18 در روزهای اول اسباب کشی بیشتر وقت صرف مرتب کردن خانه میشود اما بچهها در هر سنی که باشند، در این شرایط به توجه، وقت و محبت بیشتری نیاز دارند. آنها باید با شرایط جدید هماهنگ شوند. برگشتن به برنامههای عادی خانواده مانند زمان خواب و غذا خوردن اهمیت زیادی دارد.

19 لوازم ضروری که ممکن است فرزندتان در روز اسباب کشی به آن احتیاج پیدا کند را در یک کیف دستی قرار دهید. مقداری خوراکی و نوشیدنی، دستمال کاغذی، حوله، یک دست لباس و اسباببازی از مواردی است که باید در این کیف قرار دهید.

20اگر فرزندانتان دانش آموز هستند، بهترین زمان برای اسبابکشی تعطیلات تابستانی است چون بچهها وقت کافی برای هماهنگ شدن با شرایط جدید را دارند. اگر قرار است به مدرسه جدیدی بروند، بهتر است در شروع سال تحصیلی این اتفاق بیفتد.

اتوبار

شرکت حمل و نقل ، اتوبار و باربری تک بار تهران

شرکت حمل و نقل و اتوبار تک بار تهران باربری به صورت حرفه ای با بیمه شهری و شهرستان و با کادری مجرب و به صورت کاملا تضمینی در خدمت شهروندان می باشد.

takbartehran.ir