باربری یوسف آباد , اتوبار یوسف آباد

باربری در یوسف آباد ، اتوبار در یوسف آباد : حمل و نقل ، اسباب کشی و بسته بندی در یوسف آباد

باربری یوسف آباد , اتوبار یوسف آباد

باربری در یوسف آباد ، اتوبار در یوسف آباد : حمل و نقل ، اسباب کشی و بسته بندی در یوسف آباد

اسباب کشی را برای خود آسان و بی دردسر سازید

انگلیسی ها می گویند سه بار اسباب کشی به شما به اندازه ی یک آتش سوزی ضرر می رساند! از این کار سخت و طاقت فرسا گریزی نیست با وجود آنکه حتی تصورش هم شما را به وحشت می اندازد.گویی بسته بندی و در نهایت باز کردن اینهمه اسباب و اثاثیه تمامی ندارد و تا ابد ادامه دارد.


اما چگونه اسباب کشی سریع و کم دردسری داشته باشیم؟

۱- برای جمع آوری کارتن های لازم برای بسته بندی از چند هفته قبل اقدام کنید و در هنگام بسته بندی،وسایل سبک و پرحجم را در کارتن های بزرگ و وسایل سنگین و کم حجم را در کارتن های کوچک قرار دهید تا از این طریق حمل وسایل و بارها برایتان آسانتر شود.

۲- هرفردی را مسئول جمع کردن و یا چیدن بخشی از اثاث خانه کنید و اگر قرار است خودتان به تنهایی اقدام کنید، پیشنهاد می کنیم تا اتمام کار هربخش از خانه به سراغ بخش های دیگر نروید تا دچار سردرگمی و آشفتگی نشوید.

۳- هنگام بسته بندی جعبه ها، روی هر بسته، محتویات و محل استقرار آن را با تیکت یا ماژیک ثبت کنید.

۴- هنگام انتقال وسایل به منزل جدید ، شخصی را داخل خانه به عنوان ناظر قرار دهید تا بر قراردادن بسته های مربوط به هربخش خانه در جای صحیح آن نظارت لازم را به عمل آورد.

۵- چیدن انباری را بعد از اتمام کار چیدمان داخل خانه انجام دهید.

۶- بهتر است مادر خانواده زودتر از هربخش اثاث مربوط به آشپزخانه را سامان دهد.

۷- ابتدا وسایل بزرگ و دست وپاگیر نظیر کمدها و… را در کناری قرار دهیدتا در نهایت براساس فضای باقی مانده آن ها را به بهترین شکل سامان دهید.

۸- لباس های آویزی داخل کمدها را سریع آویزان کنید تا از چروک شدن آن ها و دوباره کاری جلوگیری به عمل آورید.

۹- نقاط حساس اسباب و اثاثیه (نظیر گوشه میزهای چوبی) را به وسیله ی پلاستیک های حبابدار،پلاستیک های ساده و یا حتی مقواهای زخیم عایق بندی کنید.

۱۰- قبل از ورود به منزل جدید و انتقال وسایل و اسباب کشی،حتما آنجارا کاملا تمیز کرده و سم پاشی نمایید تا از ورود احتمالی حشرات موذی به آنجا جلوگیری به عمل آورید.

۱۱- اگر قرار است پرده ها،قالی ها و… رابشویید،قبل از اسباب کشی این کار را انجام دهیدتا از ایجاد دردسرها و دوباره کاری های بعدی جلوگیری به عمل آورید.